RSS

joi, 12 februarie 2009

Marinarul (dupa Matisse)


Marinarul (dupa Matisee), tempera 30/40 cm.
Am rasfoit printre lucrariile mai vechi si am gasit aceasta copie dupa Matisse. Am facut-o pe cand eram in clasa a 11-a si am pus-o mai deoparte pentru ca nu-mi placeau gatul verde si mainile monstruoase ale marinarului, desi respectasem intocmai originalul.
"Publicul" a spus ca este un portret frumos (poate doar pt ca este de Matisse?).
(din pacate nu mai am revista din care am reprodus lucrarea)

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu imi amintesc si poza din revista,si chiar ti-a iesit la fel, pot sa garantez si eu pentru ceea ce spui:D

Irina Stefan spunea...

@dany
:)) merci dani, e mai ales necesar pt gatul lui verde :))

Admin spunea...

Foarte reusit tabloul! :D imi place cum pictezi. As avea o intrebare: pe ce suporturi pictezi? pt c anu seamana cu panza :D

Irina Stefan spunea...

hola
tempera pe....foi de bloc de desen sau planse un pic mai grosute, tot special pt tempera