RSS

duminică, 3 iunie 2012

Moară de vânt

      
După deviza artistică a lui Jan van Eyck, "cât pot eu mai bine", am realizat acest tablou după o fotografie făcută alături de fratele meu în Dumbrava Sibiului. M-a impresionat colecția de mori de vânt a muzeului întrucât morile de vânt nu au fost foarte des întâlnite în România, însă sunt unice ca tip și sistem tehnic. Am înțeles că majoritatea provin din Dobrogea iar printre cele cinci mori de vânt din Muzeul în Aer Liber  se află și singura moară de vânt cu pânze din România.
       Am ilustrat aici cea mai înaltă moară cu palete din lemn din muzeu. Este cel mai realist tablou în ulei pe care l-am realizat și nu mă feresc să spun că sunt mândră de mine!

Tehnică: ulei pe pânză, 50/70 cm

2 comentarii:

crios spunea...

Si noi suntem mandri de tine :D bravo

Adriana spunea...

Wooow...e superb Irina...
A durat ceva pana sa ma conving ca este pictat si nu fotografiat.
Bravo! Tine-o tot asa...